Škola noci 7- Recenze

27. června 2014 v 13:37 | Kessi. |  Recenze
Ahoj! Tak vám tu s koncem školního roku přináším recenzi na knížku Škola noci 7!
Počet stran: 368
Autor: P.C. Castová
Anotace: Zoeyina duše se ocitá na onom světě - roztříštěná na kusy, vyhaslá, pronásledovaná výčitkami svědomí. Její kamarádi se však nechtějí vzdát naděje, že se vrátí a zachrání svět, v němž se schyluje k bitvě mezi pradávnými silami Světla a Temnoty. Stark je ochoten dokonce nasadit vlastní život, aby se za svou paní dostal tam, kam před ním ještě žádný bojovník nevstoupil. Stevie Rae mezitím v Tulse svádí soukromou bitvu s Temnotou i sama se sebou. Být velekněžkou červených mláďat totiž znamená spoustu zodpovědnosti - navíc musí občas skrývat své city a střežit svá tajemství, a to za cenu lží - a někdy dokonce i životů…
Názor na obálku: Obálka se mi líbí. Je dobrý nápad že na každé knize je jiné tetování a má jinou barvu. Já tyto knihy čtu ze série knih, které se kupují společně a tam je obálka o trochu jiná. Je na ní jen tetování a název- dívka chybí. Což mi ale nevadí, jelikož moc nemám ráda, když jsou na obálkách lidi- jejich obličeje. Zkresluje mi to pohled na hlavní postavy :D

Postavy:
Stevie Ray: Je to první Velekněžka červených upírů. V prvních dílech nebyla příliš zajímavá. Taková klasická western holka ze statku. Ale v pokračování se mi začala líbit. V tomto díle mi přišlo že je hlavní postava ona a ne Zoey. A popravdě ani mi to nevadilo.
Zoey Redbirdová: Naše hlavní postava. V předchozích dílech získala tetování po celém těle a přízeň samotné Nix. Její duše se ale roztříštila, protože uviděla jak Kalona zabil jejího kluka Heatha a tetování jí zmizelo. V tomto díle byla skoro po celou dobu na Onom světě, kde se ji Heath snažil přemluvit k tomu, aby posbírala své zbylé části a vrátila se do života. Popravdě? Byla děsná. Ano, v předchozích dílech jsm ji měla ráda, je vážně super, ale v tomto díle, jak měla roztříštěnou duši, byla strašně ufňukaná a jako malé dítě. Ke konci už to bylo zase dobrý. Zoey ovládá všechny 4 živly a je jedinečná upírská Velekněžka.
Heath: Dobře, bylo mi ho trochu líto když umřel, ale byla jsem ráda že jsem se ho zbavila. Teda alespoň jsem si to myslela. Nakonec se v knize vyskytoval poměrně často, jelikož byl také na Onom světě. Heatha moc ráda nemám, jelikož mi prostě nepřišel moc sympatický. Je to takový dolízavý druh kluka a to mi vadí. Taky jsem chtěla, aby byla Zoey s někým jiným, jako například s Erikem ale Heath stále dělal potíže. V osmém díle už ale myslím nebude. I když se mi zdá, že mi spolužačka říkala, že tam bude jako vtělený do nějaké lidožravé stvůry nebo co :D
Stark: Moje zlatíčko. Ze začátku, v předchozích dílech jsem mu nedůvěřovala ale získal si mě. Stark je super a přeji mu být se Zoey. Stark ji zachránil z Onoho světa a ryskoval přitom svůj život. Je její bojovník a zároveň se z něj stal i Šaman.
Afrodita: Tu holku žeru. Prvně jsem ji nesnášela, jelikož byla všech nepřítel ale teď je s nimi. Už několik dílů se k nim chová hezky. Tedy snaží se. Je velice sarkastická ale umí být i svým způsobem milá. Afrodita byla upíří mládě, ale pak se obětovala, aby si mohli Červení upíři zvolit dobro a stala se člověkem. Věštecký dar jí ale Nyx ponechala, tudíž je oficiální věštkyně a zůstává na Škole noci s ostatními. Její vize jsou velice přínosné a nejednou ostatním pomohly.
Refaim: Krakoun, který se otiskl se Stevie Ray. Také syn Kalony. Býval zlý ale změnil se. Stevie Ray mu zachránila několikrát život a on zase jí. Refaim se mi líbil, byl fakticky sympaťák i když měl zobák :D Ovšem ke konci se to změnííí :D To se nechte překvapit.
Kalona: Já už ani nevím lidi. V tomto díle moc ani nebyl. Neferet ho sváže Temnotou a jeho duši pošle na Onen svět aby zabil Zoey napořád. On ovšem Zoey miluje. Musím uznat že je ale sexy, takový pravý temný anděl s kamenným výrazem a černými křídli.
Neferet: Tu vážně moc nesnáším. Neferet je otravná ale krásná mrcha, která mi byla odzačátku nesympatická. Tahle mrcha nás bude bohužel doprovázet až do posledního dílu.

Můj názor na knihu: Kniha mě bavila, sice jsem ji četla poměrně dlouho, a s ní jsem četla i jiné knihy ale je to dobrá kniha. Celá série mě baví. Předchozích 5 dílů jsem četla asi před rokem na počítači a ty jsem přečetla všech 5 knih za 7 dní :D Ten týden jsem neděla nic jiného než četla a četla :D Teď čtu jiné knihy a mám jich hodně a tudíž nebudu číst osmý díl ale až dočtu knihy na seznamu tak se pustím dál :)

Znáte tuto sérii a tuto knihu? Četli jste ji? Jaký je váš názor na ni?
Na odpovědi čekám v komentářích.

3 lidé ohodnotili tento článek.